Projecte publicitat

Piquant Festival:

Pluja d'idees: Hem pensat en anunciar un producte d'alimentació, una marca de roba, una organització, un festival, una campanya reivindicativa (exemple: el medi ambient).

Idea triada: El festival.

Vam escollir fer el festival de música, ja que vam pensar que era una idea molt original i que podriem enfocar-ho d'una manera diferent i innovadora.


Storyline: La nostra idea és crear la publicitat gràfica i audiovisual per un festival, el qual hem anomenat "piquant festival".

Guió literari (anunci de radio): Aquest 2019 torna Piquant Festival, del 18 al 22 de juliol al parc del Fòrum de Sant Martí.
Torna a viure una experiència única, inoblidable i plena d'emocions. No deixis escapar aquesta oportunitat.
T'hi esperem.
Piquant Festival, live through your senses.  

Guió literari: El nostre anunci no té diàleg, és una successió de plans on ens mostren diferents parts del cos d'una persona, relacionades amb alguna sensació.
Al principi veiem un ull, la pupila del qual es dilata considerablement, en segon lloc mostrem el nas d'una persona que inspira i expira, després la pell del braç on podem veure que els pels es mouen a causa del vent, en seguent lloc tenim un pla on es pot veure la suor caient de a cara d'una persona, després veiem una mà que apreta al puny amb força dels nervis, el pròxim pla enfoca la part on estaria el cor d'una persona i podem sentir el batec accelerat d'aquest, i finalment apareix una orella, fent referència al logo del festival, que és un símbol que el descriu i el representa.

Storyboard:









Nom i Logo: Al nostre anunci voliem destacar les sensacions positives que et produeix el festival que estem anunciant i a més a més el festival tracta la temàtica dels sentits i les sensacions, per això és diu piquant festival (que vol dir "festival sensorial"), i els seu logo és una orella ja que el festival és un festival de música i l'oïda és el sentit que està més relacionat amb el festival.

Objectiu: El nostre objectiu amb aquest anunci era fer veure com era viure un festival des de dins, des del punt de vista d'una persona que esta vivint aquesta experiència i recalcar les emocions i sensacions bones que et produeix el fet d'anar al festival que anunciem, d'aquest manera pot ser que l'espectador s'identifiqui amb les sensacions que mostrem i vulgui viure-les també. 


Seguiment del projecte: Al llarg del nostre projecte hem anat variant la nostra idea principal i incloent coses noves i descartant-ne d'altres, ja fos perquè no ens agradava com quedaven o perquè ens hem adonat que eren poc viables, també hem modificat una mica l'ordre i els plans que sortien inicialment a l'storyboard per tal que tot encaixès bé.


Foto del procés:























Logo:


















Cartell:



















Al cartell apareix el nom del nostre festival amb la tipgrafia propia per una banda, i l'orella a sota per l'altre. Hem escollit utilitzar el logo blanc perque quedava millor amb els colors del cartell i resaltava més. També apareix el nostre slogan que esta explicat a sota i per últim la fotografia és propia d'un altre treball independent que hem decidit utilitzar ja que els discos de música també representen un festival.

Slogan:

LIVE THROUGH YOUR SENSES

Com ja he comentat, el nostre festival envolta el tema dels sentits, per tant el slogan significa viu a través dels sentits, és clar i deixa clar el missatge i creiem que és molt fàcil de recordar.

Publicitat audiovisual: