Anunci bo:
L'enquadrament és horitzontal. Les imatges que formen el cartell són dues imatge grans i clares del producte que volen vendre, aquestes imatges ocupen la major part del cartell, les dues imatges estan perfectament nítides i transmeten frescor i vida a l'espectador, a més a més el cartell està format per colors molt vius que criden l'atenció i que l'espectador identifica ràpidament amb la marca.
El cartell està adreçat principalment a joves i adults que són els principals consumidors d'aquestes begudes.
La primera imatge que destaca en el cartell és la imatge de l'esquerra de la part superior d'un got enorme, on s'hi pot llegir el nom de la marca en lletres grans i clares "Coca Cola"
El cartell destaca molt gràcies als colors la claredat la simplicitat i la nitidesa de la imatge, i aconsegueix que la majoria de gent que miri aquest cartell, encara que sigui amb un cop d'ull ràpid, sàpiga identificar de quina marca es tracta.
Anunci dolent:
El cartell està format per un seguit de lletres, amb diferents tipografies, de colors vermell i blau, sobre un fons blanc, al cartell no hi podem veure cap imatge.
A dalt de tot podem observar una mena de títol amb lletres més grans que la resta del cartell, on hi posa "Librería Cervantes", encara que aquestes lletres tot hi ser grans costen de llegir degut a la tipografia utilitzada, i fan que l'espectador s'hagi de parar una estona a llegir el cartell si vol assabentar-se del que tracta l'anunci, ja que a simple vista només podem veure un munt de lletres sense cap element que ens cridi l'atenció.
El cartell està anunciant un taller on es venen i es compren llibres, encara que costa d'adonar-te del producte que està anunciant el cartell, ja que no té un missatge breu i directe ni crida massa l'atenció.
Aquest anunci pot estar adreçat a adults principalment i potser també a joves i ancians.
A baix podem trobar un telèfon de contacte i la localització dels tallers.
Anunci bo:
Paraules:
Al final de l'anunci apareix el nom de la marca que estan anunciant i a sota posa "Envío en un día gratis en 2 millones de productos"L'anunci està adreçat principalment a adults o joves.
Imatges:
Hi apareixen 15 plans diferents, les imatges són imatges molt clares que ens mostren només el contingut just que ens volen mostrar.
Sons:
Durant tot l'anunci hi ha la mateixa música de fons i no hi ha cap diàleg, és una música familiar i propera a la qual potser no estem tant acostumats i acostumades a sentir en aquests tipus d'anuncis.
Durant tot l'anunci hi ha la mateixa música de fons i no hi ha cap diàleg, és una música familiar i propera a la qual potser no estem tant acostumats i acostumades a sentir en aquests tipus d'anuncis.
Missatge:
L'anunci vol transmetre la rapidesa amb la qual pots solucionar els teus problemes utilitzant la seva marca, i comprant qualsevol cosa que necessitis des de qualsevol lloc fent servir només el teu mòbil.Anunci dolent:
Paraules:
L'anunci segurament està destinat a adults, que són els principals consumidors de materials per a cotxes i complements. Al final de l'anunci apareixen un seguit de paraules, on posa: "Bridgestone, 205/55 R16 91V", després en lletres grans: 59 euros "Todo incluido, montaje equilibrado, valvula, ecotasa" a dalt és pot llegir "Aurgi", el nom de la marca, al final també apareix l'eslògan "Siempre más barato"
L'anunci segurament està destinat a adults, que són els principals consumidors de materials per a cotxes i complements. Al final de l'anunci apareixen un seguit de paraules, on posa: "Bridgestone, 205/55 R16 91V", després en lletres grans: 59 euros "Todo incluido, montaje equilibrado, valvula, ecotasa" a dalt és pot llegir "Aurgi", el nom de la marca, al final també apareix l'eslògan "Siempre más barato"
Imatges:
Hi ha 8 plans diferents, la majoria són plans frontals, menys algun contrapicat, on principalment es pot veure als dos protagonistes de l'anunci.
Hi ha 8 plans diferents, la majoria són plans frontals, menys algun contrapicat, on principalment es pot veure als dos protagonistes de l'anunci.
Sons:
Hi ha un jingel que sona durant tota la durada de l'anunci. Aquesta cançó ha estat creada expressament per l'anunci i per tant la seva lletra parla sobre la marca i el producte que volen vendre: "Aquí y ahora, Aurgi está de moda, y siempre más barato. Mario, la Rebe y un montón de gente, no quieren malgastar."
Hi ha un jingel que sona durant tota la durada de l'anunci. Aquesta cançó ha estat creada expressament per l'anunci i per tant la seva lletra parla sobre la marca i el producte que volen vendre: "Aquí y ahora, Aurgi está de moda, y siempre más barato. Mario, la Rebe y un montón de gente, no quieren malgastar."
Missatge:
L'anunci vol destacar la gent que utilitza el producte/marca que volen vendre i que tots aquests clients estan molts satisfets i que a més a més tenen preus molt més barats que la resta de marques que ofereixen productes similars.
L'anunci vol destacar la gent que utilitza el producte/marca que volen vendre i que tots aquests clients estan molts satisfets i que a més a més tenen preus molt més barats que la resta de marques que ofereixen productes similars.
Publicitat exempta: