Imatge




- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Arbres, plantes, i les parets del Celestí Bellera 

- Composició:
Bolets en primer pla, arbusts i part de la paret de l'institut de fons, part esquerra del fons molt il·luminada i part dreta molt fosca, els bolets tenen forma ovulada 

- Punt de vista, distància, plans:
Punt de vista frontal, pla detall

- Enfocament, profunditat de camp:   
Enfocament: selectiu, fons desenfocat   
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, que entre pel quadrant superior esquerre, colors freds
textura, textura rugosa dels bolets

-  Efectes òptics:
Llums rodones de fons
                             



                                           
 - Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Paret, pati Celestí Bellera 

- Composició:
La imatge està formada per dues formes esfèriques i el fons de la paret, dins d'una d'aquestes esferes podem veure a una aranya que seria l'element principal de la fotografia seguit de la peça de metall i esfèrica  

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla, contrapicat, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:   
Enfocament continu
Poca profunditat de camp 

- Llum i colors:
Llum natural, que entra per l'esquerre, tons freds  






- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Pica del pati del Celestí Ballera

- Composició:
Diferents taques de pintura de colors i formes diverses, la foto es parteix en dues parts separades per una línia vertical al centre, la part esquerre està il·luminada mentre que la dreta és fosca

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:   
Enfocament: continu 
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum Natural, que entra per la dreta, meitat de la foto il·luminada, colors freds







- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbust, pati Celestí Ballera

- Composició:
Fulla foradada en primer terme, terra amb fulles seques i sorra molla de fons, part superior de la imatge més fosca i part inferior i dreta més il·luminada

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:   
Enfocament: selectiu, fons desenfocat 
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, que entra des del quadrant superior dret

-  Efectes òptics:
Llum i ombres de la tija 




- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Pedres, sorra, arbres, arbusts 

- Composició:
Cargol i insecte a sobre una pedra al costat esquerre de la fotografia, fulles seques i sorra del terra de fons part dreta lleugerament més il·luminada

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla 

- Enfocament, profunditat de camp:   
Enfocament: continu
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant superior dret, tons freds, colors càlids




- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Institut Celestí Bellera, i pati de l'institut

- Composició:
Edifici rosa salmó en primer terme edificis fúcsies en segon, la llum del sol es deixa entreveure per darrere els edificis, part esquerra, formes geomètriques, formes geomètriques, fotografia simètrica si tracem una línia que passi per la part superior de l'edifici central que talla amb el cel  

- Punt de vista, distància, plans:
Pla contrapicat

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, que entra pel quadrant superior esquerre, contrapicada, colors freds
         



- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbres, tanca de ferro, i pista de basquet i futbol  

- Composició:
Arbres en primer terme, la vegetació ocupa la major part de la fotografia, paret amb una finestra al fons, part més il·luminada de la fotografia

- Punt de vista, distància, plans:
Punt de vista frontal, pla conjunt

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant superior dret, colors freds, abunda el color verd




- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbusts, parets del Bellera, esplanada de sorra (pàrquing de cotxes) 

- Composició:
Fulles en primer terme, branques en segon terme, paret de fons part inferior més il·luminada que la superio, les branques pugen cap amunt en diagonal

- Punt de vista, distància, plans:
Pla contrapicat, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant inferior esquerre, colors freds






- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbust, arbres, i paret del Bellera

- Composició:
Fulles enfocades en primer terme, resta de l'arbust desenfocat, part nítida i principal a la dreta, part visible del fons a l'esquerra

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu, fons desenfocat

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entre per darrere i per la part inferior dreta, colors freds predomina el verd

-  Efectes òptics:
Punts de llum enmig de les fulles i reflex de la llum a les gotes d'aigua





- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbust, i pati de l'institut

- Composició:
La part principal de la fotografia són dues flors simètriques si tracem una línia unint les línies centrals de les dues fulles, al fons el terra forma una diagonal grisa que contrasta amb la resta del fons on es veuen les fulles verdes de la planta

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel costat dret de la imatge, colors de les flors càlids 

- Efectes òptics
Ombres del fons i de les fulles




- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbusts i arbres 

- Composició:
Tronc amb fruits en primer pla en forma de "Y" el tronc parteix la fotografia amb una diagonal, part del fons il·luminada  

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu, fons desenfocat

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que ve de darrere i del quadrant dret superior, colors freds

-  Efectes òptics:
Llums del fons 





- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbre, plantes, pati del Celestí Bellera

- Composició:
Branques enfocades com a primer terme, branques que omplen tota la fotografia, línies rectes que s'emboliquen les unes amb les altres, major part de la foto desenfocada

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu, fons desenfocat
Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant inferior esquerra, tons freds 

-  Efectes òptics:
Llums rodones del fons






- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Arbres i arbusts

- Composició:
A la fotografia hi podem veure un munt de fulles, algunes de color verd al fons i altres vermelloses en primer terme, es pot entreveure una mica del fons lluminós 

- Punt de vista, distància, plans:
Punt de vista frontal, pla detall

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, colors càlids, tons freds





- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Pica, paret i arbusts

- Composició:
 La imatge es podria dividir en dues parts, tallant per la línia que separa la part grisa de la blava, la part de color gris és la més il·luminada, i l'altre la més fosca, la superfície està plena de gotes d'aigua 

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant superior esquerre, colors freds

-  Efectes òptics:
Reflex de l'esquerre 




- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Taula, cavallets i parets de l'institut 

- Composició:
A la fotografia hi ha una part fosca (la inferior) i una més clara (la superior), la imatge està formada per diversos punts de purpurina dispersats sobre un fons verd 

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, colors freds






- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Arbust, i pati de l'institut

- Composició:
La imatge està formada per un munt de potes de cavallets de pintura, unes a sobre les altres creant formes geomètriques

- Punt de vista, distància, plans:
Primeríssim pla, distància mitjana

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, colors càlids, tons freds





RACONS

- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Pedres, sorra i plantes 

- Composició:
A la part central de la imatge i ha un forat a la pedra des del qual podem veure la sorra del terra de l'altre costat, la part que veiem de la pedra té molts reflexes de llum i està una mica desenfocada

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància, 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu, pedra desenfocada, poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant superior esquerre, colors càlids, tons freds

-  Efectes òptics:
Part molt il·luminada de la roca al quadrant superior esquerre 




- Enquadrament:
Vertical

- Fora de camp:
Fustes, i pati de l'institut

- Composició:
La imatge està formada per dos rectangles de fusta de color blau i un forat també rectangular al centre, des del qual podem observar la sorra i les fulles seques del terra, els dos rectangles blaus estan molt més il·luminats que la part central, que es veu més fosca

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, colors freds







- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Parets dels barracons 

- Composició:
En primer terme trobem les herbes del terra, que és la part més il·luminada de la fotografia, aquesta es pot dividir en dues parts ben diferenciades, la superior molt fosca i l'inferior molt clara, si ens hi fixem al fons podem distingir un embolic de pedres i cables

- Punt de vista, distància, plans:
Pla frontal, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: enfocament continu

Mitjana profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel costat inferior dret, colors freds






- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Camí moll, parets

- Composició:
La fotografia es podria dividir en dues parts, traçant una línia on acaba la pedra que hi ha a la part superior, al mig tenim un seguit de plantes petites mullades per la pluja, la part superior està més il·luminada que la inferior

- Punt de vista, distància, plans:
Pla conjunt, poca distància

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: continu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural que entra pel quadrant superior esquerra






- Enquadrament:
Horitzontal

- Fora de camp:
Pedres trencades, pàrquing 

- Composició:
A la part inferior de la imatge trobem un forat feta les pedres, i la part superior d'aquest forat està una mica desenfocat, a la part superior de la imatge hi ha uns quants trossos de pedres trencats, junt amb algunes herbes seques 

- Punt de vista, distància, plans:
Pla detall, poca distància 

- Enfocament, profunditat de camp:    
Enfocament: selectiu

Poca profunditat de camp

- Llum i colors:
Llum natural, colors càlids




Controls de càmera

DESCRIPCIÓ            OBJECTIU          OBERTURA         VELOCITAT             ALTRES 
DE LA IMATGE                                    DIAFRAGMA      D'OBTURACIÓ         FACTORS


1-Tres fotografies amb el mateix enquadrament però amb tres diafragmes diferents: 
 
 50
4,5 
 125mm
-
 
 50
18 
125mm 
-
 
 50
 29
125mm 
-



2- Quatre fotografies amb el mateix punta de vista amb quatre distàncies focals diferents:
 
18
11mm
155
-
 
24
11mm
155
-
 
35
11mm
155
-
 
55
11mm
155
-



3- Quatre fotografies amb diferents profunditats de camp regulades a través del diafragma:
 
24
4mm
125
-
 
24
14mm
125
-
 
24
20mm
125
-
 
24
22mm
125
-


4- Tres fotografies d'objectes en moviment amb diferents velocitats d'obturació:
 
 24
18mm 
 400
 -
 
 24
18mm 
100 
 
24 
18mm 
10 



5-Quatre fotografies fent proves utilitzant i no utilitzant alternativament el flaix:
 
50
18mm
125
Sense flaix
 
50
18mm
125
Amb flaix
 
50
18mm
125
Sense flaix
 
50
18mm
125
Ambflaix